Little Miss

Art market

2016. október 18. - Littlemiss

A hétvégén ellátogattam az Art Market kiállításra. Sajnos nem ez lesz a legrészletesebb beszámoló, mivel Nagymamámmal mentem, így nem tudtuk bejárni az egészet az egészsége miatt. Azért így is élmény volt, bár nekem a tavalyi jobban tetszett, de lehet, hogy az újdonság varázsa miatt.

A kiállítás idén is a Millenárisban került megrendezésre és számomra egy különlegesség volt, hogy az egyik alkotó távoli ismerősöm volt. Sajnos a munkái nem tetszettek annyira, bár volt egy két érdekes.

Összességében az Art Marketra, mint minden kortárs kiállításra jellemző volt, hogy nagyon sok olyan alkotás volt, amiről nem értettem, hogy miért van itt, miért nevezik egyáltalán művészetnek az adott darabot, de azt hiszem ezzel a jelenséggel mindenki találkozott már, aki kicsit is érdeklődik a kortárs művészet iránt. Így nem is szaporítom tovább a szót, beszéljen helyettem az a pár kép, amit készítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://little-miss.blog.hu/api/trackback/id/tr9511818135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása