Little Miss

Serpenyős pizza

2017. február 25. - Littlemiss

Egy újabb recept érkezik. Ezúttal is egy a Nosalty oldalon talált egyszerű receptet próbáltam ki. Ez nem más, mint egy nem sütőben, hanem serpenyőben készült pizza vagyis inkább lepény. Nagyon megörültem ennek a receptnek, amikor megtaláltam, mert a sütőm nem a legjobb, így nem igen szeretem használni, viszont a pizza az egyik kedvenc ételem nekem is. A recept másik előnye, hogy nagyon gyors.

Szükségünk lesz hozzá 4 ek. tejfölre, 4 ek. majonézre, 9 púpozott ek finomlisztre, 2 db tojásra és 1 csipet sóra. Ezek fogják a tésztát alkotni. A feltéthez mindenki azt használ, amit szeretne, én ketchupot, szalámit, sajtot és egy kis oregánót használtam.

img_20170219_133328.jpg

Az elkészítéshez összekeverjük egy kézi habverővel a tészta hozzávalóit, aminek eredménye egy igen ragacsos massza lesz, ez ne ijesszen meg senkit se a végeredmény isteni lesz.

img_20170219_133646.jpg

Egy serpenyőben felhevítünk egy kis olajat, majd beleöntjük a tésztát és elegyengetjük. Ezután rögtön rárakjuk a feltéteket, ami nálam, mint már írtam oregánós ketchup, szalámi és sajt volt. Ezt követően lefedjük a serpenyőt és lassú tűzön 10 percig sütjük. 

img_20170219_135412.jpg

A végeredményben a tészta az érdekes, mert nem igazán hasonlít ízre a pizza tésztához és nagyon tömény, sűrű, de mégis fantasztikus. És töménysége miatt egy kisadaggal is jól lehet lakni. 

img_20170219_135630.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://little-miss.blog.hu/api/trackback/id/tr3412292845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása