Little Miss

Géllakk otthon

2016. október 26. - Littlemiss

Ebben a posztban a géllakkozási rutinomat fogom bemutatni nektek. Ez, ha egyszer meg van minden szükséges eszköz akkor igen egyszerű folyamat, de idő igényes, főleg ha mintát is szeretnénk rá.

A szükséges eszközök egy UV lámpa, fertőtlenítő spray, alap lakk, színes lakk vagy lakkok (mostani lakkomon OS 73 és GL 134), ha mintát is szeretnénk, fedő lakk és az utókezelő folyadék (már ha ez hivatalos elnevezése). Ezek közül elhagyható a fertőtlenítő spray és az alap lakk, bár elhagyásuk egyértelműen ront a végeredmény minőségén.

img_20161026_173243.jpg

Még mielőtt leírnám a lakkozás folyamatát elmondanám, hogy én csak Crystal Nails termékeket használok, amivel az elmúlt hónapokban nagyon elégedett vagyok, de ehhez sokáig kellett keresgélni a tökéletes fedő lakkot. Én ugyanis azt tapasztaltam, hogy azon múlik minden, hogy mennyi ideig marad fent, hogy milyen szép a felszíne, hogy mennyire ellenálló stb.

A lakkozás folyamata igazából nagyon egyszerű. Először lereszelgetjük a körmeink felületét, majd miután a port letöröltük róla (én körömkefével szoktam, de lehet mással is) felvisszük az alap lakkot és 2 percre a lámpa alá rakjuk. Később is mindig 2 percig kell a lámpa alatt tartani a kezünket, így ezt nem írnám le többször. Az alap lakk után jöhet a szín maga, melyet én két vagy három rétegben szoktam felvinni a körömlakk fedési képességeitől függően. Minden réteg között UV lámpa alá kell helyezni a kezünket. Ezután festhetünk mintát vagy rakhatunk bele köveket vagy bármilyen más díszítést alkalmazhatunk. Végül felvisszük a fedő lakkot, majd lámpázás után letöröljük a utókezelő folyadékkal, melyet én egy vatta korong segítségével viszek véghez.

img_20161026_182522.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://little-miss.blog.hu/api/trackback/id/tr5811841233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása