Little Miss

Hamis fajitas

2017. február 01. - Littlemiss

Ma is egy receptet hoztam nektek. Ezt a receptet sok interneten való kutakodás után magam alkottam, szóval pontos recepttel nem tudok szolgálni, de nem is túl bonyolult, így mindenki, aki kicsit is jártas a konyhában simán tudja kivitelezni a leírás alapján.

img_20170113_122429.jpg

Az egészhez szükség lesz csirkemellre, kaliforniai paprikára, vörös hagymára, sóra, borsra, köményre és fűszer paprikára. A tálaláshoz pedig tejfölre, paradicsomra, sajtra és tortillára. 

img_20170113_125354.jpg

Először csíkokra vágtam a csirkét, a paprikát és a hagymát is. Ezután összekevertem a fűszereket, minden fűszerből körülbelül ugyanannyit raktam bele, de így utólag úgy gondolom több paprikát és köményt kellett volna raknom hozzá.img_20170113_130025.jpg

Ezt követően kevés olajon megpirítottam a csirkét, majd hozzáadtam a fűszerkeveréket, a paprikát és a hagymát. Kisebb lángra állítottam a tűzhelyem és fedő alatt puhítottam kezdtem a serpenyő tartalmát.

img_20170113_131230.jpg

Amíg a serpenyőben összeértek a dolgok előkészítettem a tálaláshoz szükséges hozzávalókat. A sajtot lereszeltem, még a paradicsomokat nagyon apró kockákra vágtam. Legvégül pedig a tortillákat is megpirítottam egy kicsit.

img_20170113_131243.jpg

Amikor már mindent megfelelően puhának éreztem levettem a fedőt és nagyobb lángon lepirítottam kicsit az egészet.

img_20170113_133048.jpg

Ezután mindent a tortilla közepébe pakoltam, melyhez csak annyit mondanék, hogy érdemes a sajtot rakni közvetlen a húsra, hogy kicsit megolvadjon. Végül nem maradt más hátra mint, hogy élvezettel elfogyasszuk, amit készítettünk.

img_20170113_133113.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://little-miss.blog.hu/api/trackback/id/tr7812174746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása