Little Miss

Zoo-Café

2017. január 17. - Littlemiss

A mai reggeli kávém iszogatása közben, úgy döntöttem, hogy végre megírom a bejegyzést, amit már hetek óta tervezgetek. Azért a kávé adott lendületet, mert az egyik kedvenc kávézómról fogok írni.

Az a kávézó nem más, mint a Zoo-Café nevezetű hely. De miért is szeretem ezt a kis kávézót? Mitől különleges? Ahogy a neve is mutatja, ebben a kávézóban állatok is vannak, nem csak isteni finom kávék. Nagyon sokféle egzotikus illetve kevésbé egzotikus, de annál aranyosabb állat van, melyek közül egy kávézás közben az asztalodon mászkál. Simogathatod őket, legtöbbet felemelheted, sőt van, amelyik kifejezetten csak a kezedben lehet. 

Amikor először mentünk ide, nagyon féltem, hogy milyen lesz, hiszem ez sem higiéniai szempontból nem a legjobb illetve én a legtöbb állatot csak távolról szeretem, mert elég félős vagyok. A higiéniai kérdésre a kávézó megoldása, hogy minden asztalon vannak fertőtlenítők, amiket bármikor használhatsz illetve ha a kis állatkát éppen az asztalotokon hívja a természet, akkor a pincérek feltakarítják és lefertőtlenítik. A félelem kérdése meg csak jó, mert így feszegetem a határaimat, ami szerintem sose árt. Bár a szabadon repkedő papagájtól azt hiszem életem végéig reszketni fogok.

Egy szó, mint száz mindenkinek nagyon ajánlom ezt a helyet, de most már jöjjön pár kép, melyeket a barátnőm készített és melyeket itt is nagyon köszönök neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://little-miss.blog.hu/api/trackback/id/tr6612132433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása